Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Kαλώς ήρθατε στο blog μου!


Γειά και χαρά σε όλους!

Καλώς ήρθατε στο νέο προσωπικό μου blog! έναν χώρο τον οποίο δημιούργησα με μεράκι και λόγω της τεράστιας περιέργειας που με χαρακτηρίζει να ψάχνω και να αναλύω πράγματα, γύρω από την πολιτική πραγματικότητα σε τοπικό, εθνικό και υπερεθνικό επίπεδο.

Το εγχείρημα είναι πειραματικό για την ώρα, μιας και δεν έχω ξανακάνει κάτι παρόμοιο. Μπήκα στη διαδικασία εξαρχής για να μετρήσω τον εαυτό μου ως προς τη συνέπεια, η οποία είναι ομολογουμένως ένα από τα αδύναμα σημεία του χαρακτήρα μου. Δηλαδή να ξεπεράσω τον εαυτό μου και να δω εάν μπορώ να είμαι συνεπής απέναντι σε εσάς που θα με διαβάζετε και θα βλέπετε τις αναρτήσεις μου. Δυστυχώς ή ευτυχώς, για μένα αυτό είναι το μεγαλύτερο στοίχημα: το να παρέχω λόγους ενασχόλησης και αλληλεπίδρασης σας με το blog μου σε τακτική βάση. Γι' αυτό, όταν με βλέπετε να κάνω κοιλιά και να μη σας "σπαμάρω" με άρθρα και δημοσιεύσεις, "σπαμάρετε" με εσείς, για να ξυπνήσω και να γράψω. Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.

Για το γεγονός ότι δεν έχω ξανακάνει blog κι επειδή ότι θα βλέπετε εδώ μέσα θα είναι καθαρά δικές μου απόψεις και γνώμες σχετικά με την πολιτική κυρίως ζωή, το όνομα του blog είναι το ονοματεπώνυμό μου. Αν μπορέσω να αντεπεξέλθω σε αυτό, ίσως στο μέλλον να δημιουργήσω κάτι μεγαλύτερο με πιο πομπώδες και μεγαλειώδες όνομα (τύπου "Ναρκαλιευτής" news, ή "Hornblower", που μου πρότειναν φίλοι αλλά -αν και το hornblower το σκέφτηκα πολύ- απέτυχα να υιοθετήσω). Αλλά μέχρι τότε ας παραμείνετε με εμένα...

Το συγκεκριμένο blog θα σας ενημερώνει σχετικά με θέματα πολιτικής, ιστορίας και κουλτούρας στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση κυρίως. Θα είναι ένας χώρος όπου θα μπορείτε να ενημερωθείτε για ειδήσεις γύρω από τα θέματα αυτά και γενικότερα οτιδήποτε αξιοπρόσεχτο και άξιο ερμηνείας σχετικά με το Πήλιο, το Βόλο, τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω κριτικής ματιάς και μελέτης. Ο αναγνώστης τις πρώτες ημέρες που θα μπαίνει εδώ ίσως αποκτήσει την εντύπωση πως επικρατεί στο κεφάλι μου ένας αχταρμάς. και μάλλον θα έχει δίκιο. Ωστόσο, μην αγχώνεστε. Πολύ σύντομα θα δημιουργηθούν κατηγορίες σχετικά με τις ειδήσεις, για να διαβάζετε ακριβώς αυτό που σας ενδιαφέρει χωρίς ψάξιμο.

Ελπίζω να σας αρέσουν αυτά που γράφω. Ελπίζω κυρίως αν δεν, να μου το λέτε κατάμουτρα. Με επιχειρήματα. Μη με βρίζετε και μη με θάβετε πίσω από την πλάτη μου. Θα χαλάσετε το ίματζ...


Γιάννης Γκουμάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου